بیانیه چشم انداز ما بر پایه هفت ارزش کلیدی بنا گردیده که شالوده پایداری خانواده حرفه ای آکادمی تخصصی مدیریت را رقم میزنند. این مرکز بر آن است تا با ایجاد الگوهای ارزشی صحیح در مسیر آموزشی افراد، مشوق آنان در استفاده از این ارزشها در زندگی حرفهای ایشان باشیم.
ما بر این باوریم که یادگیری فرآیندی است چند مرحله ای و مستمر. ما در مسیری ممتد جهت کسب توانمندی و تجربه مهارتهای جدید، تولید دانش نوین، تعمیق تعهدات حرفه ای، و کسب نگاهی درون گرایانه در راستای انعکاس بر آن چه که می آموزیم و آن چه که آموزش میدهیم به عنوان بخشی از فرآیند کلی رشد در حال حرکتیم.
این ارزشها چراغ راهنمای ما در سفر بی انتهای آموزشند. منابعی برای رشد، تحول و دانش نوین. ما میکوشیم تا در آموزش منشأ نوآوری بوده و به طور مداوم با استفاده از این منابع به دنبال راه حلهای خلاقانه در فرآیند تعلیم و تعلم باشیم، علاوه بر اینکه این منابع خود خالق بستری مطمئن برای فعالیتها و مباحثات حرفه ای میباشند.
ما در قبال پیشرفت مداوم خود و توسعه توانمندیهایمان و همچنین همکاریهای مثبت با گروه مسئولیم. ما بر به اشتراک گذاری مهارتهای فردی که موجبات تعالی گروه را فراهم مینمایند باور داریم. ما معتقدیم که تک تک افراد باید به الزامات استقرار یافته و پذیرفته شده توسط گروه که بازتاب نگرش دانشپژوهان، همکاران و کل جامعه حرفه ای است پایبند باشد. این بدان معناست که هر فرد مسئول حفظ خردی جمعی است که در الزامات حرفه ای و اخلاقی گروه تجلی یافته است.
ما در جستجوی گوناگونی و به دنبال ایدهها ، دیدگاهها ، توانمندیها ، روشهای یادگیری، استعدادها و مهارتهای متنوع میباشیم. موهبتهای فردی موجب غنی سازی گروه گردیده و ما را در راه درک پیچیدگیهای فردی و احترام متقابل یاری مینمایند. پذیرش گوناگونی، فرصت تقویت همبستگی و وفاق جمعی را برایمان فراهم میسازد.
ما به مسیرهایی که به ما حق انتخاب میدهند ارزش مینهیم. ما به تعدد نقشه های راه آموزش که با توجه به شرایط فردی، محیط آموزشی و منابع در دسترس مسیرهای مختلفی را پیش رو مینهند باور داریم. با وجود چندین نقشه راه، برای هر فردی امکان استفاده از شرایط و محیط مناسب جهت یادگیری و پیشرفت فراهم میگردد. ما به فناوری به عنوان ابزاری اجتناب ناپذیر در تأمین چنین مسیرهایی مینگریم. فناوری مسیرهای متعددی را جهت دستیابی به دانش، نمایش اطلاعات و به اشتراک گذاری آموختهها فراهم ساخته و از تفکرات و پژوهشهای بنیادین، تشریک مساعی و یادگیری از تجارب دنیای واقعی حمایت مینماید. علاوه بر آن فناوری به ما این اجازه را میدهد که پیشرفتها را ثبت و بررسی نماییم و در راه بهبود گام برداریم.
ما انتقادات سازنده را که بر مبنای دیدگاه های ارزشمند افراد بوده و در چهارچوب راهنمائیهای اخلاقی و حرفه ای و به منظور بهبود دانش و سیاستها و با رعایت انصاف باشند ارج مینهیم. ما معتقدیم توسعه تفکرات و انتقادات سازنده منجر به آشکار شدن حلقه های گمشده و موارد نادیده گرفته شده، بررسی وضع موجود و در نهایت بروز تغییرات مثمر ثمر میگردد. ما میپنداریم که مواضع انتقادی باید شامل روشهای راهبردی در راستای ایجاد تغییرات موثر مورد نظر باشند.
ما به پیگیری سفر آموزشی افراد از طریق ارزیابی معتبر و اثربخش ارزش مینهیم. این ارزیابیها شامل ثبت وقایع، جمع آوری مستندات و بازتابها و انجام سایر ارزیابیهای لازم به منظور گردآوری شواهدی در طول مسیر یادگیری میباشند. شواهد جمع آوری شده در طول مسیر میتوانند هم نشانگر پیشرفت و هم نشانگر نیاز به بازگشت به عقب باشند. ما به ارزیابی به عنوان ابزاری جهت بهبود نتایج یادگیری و برنامه های آموزشی باور داریم.